2013-07-10
 14:22:00

?


Hejhej, nu sitter jag här och skriver igen, var ju ett tag sen jag uppdaterade min blogg. 
Vill ju börja blogga igen men det är så svårt att hitta ork och tid till att göra det. Eller iofs har jag ju all tid i världen för jag gör ingenting den här sommaren men att orka är svårt. 
 
Såg att ett par personer har besökt bloggen varje dag även fast jag inte har bloggat alls, lite kul med trogna läsare haha! 
 
Idag vaknade jag alldeles för tidigt för Jonathan skulle iväg och äta med sin syster. Kollade ut och såg att det regnar, jävla skitsommar..
 
Nej men jag ska ju inte bara klaga hela tiden, för det är jag bra på. Ska försöka vara lite positiv iallafall.. 
 
Skriver kanske mer senare, nu ska jag fortsätta kolla på den underbara serien Pretty little liars. Har redan sett två och en halv säsong, asbra serie, rekommenderas om ni letar efter en bra serie!! 
 
Lite bilder från min instasommar, och den har inte varit speciellt rolig hittills. 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: