2009-12-29
 15:46:33

14 år = fjortis = sonja blir emo

tjaaaa,
idag fyller lilla jag år, vill inte att folk ska kalla mej fjortis, eller äkta fjortis, så, kalla mej inte för det när/om ni skriver grattis.
ahja, igår kunde jag inte skriva något för karrå ladda ner WoW, ahja nu är det fixat iallafall.
men när vi va i örebro så tog vi såklart massa kort och flumma runt, skratta typ utan uppehåll i en halvtimma åt massa skit xd askul.
men när vi skulle hem så var vi nära på att missa tåget, det åkte precis när jag satte mej ner, haha.
när vi kom till stationen i laxå så stog pappa där och vänta med bilen, dunkadunka musik också, såklart...när vi var vid borasjön ungefär så svängde han in till världens läskigaste skogsväg och bara "nu ska vi köra en väg här" jag bara ":o" typ x) inte kul egentligen...men jo, det var ju ganska kul! Sen körde vi på en väg som ingen hade kört på, och pappa bara "joo men vi har fyrhjulsdrift, det går bra!" jag tänkte bara "eeh jag kommer nog dö..." fast, JAG ÖVERLEVDE! ooh happy day. night*.
Sen senare kom karrå, david & johannes hit och skulle ladda ner WoW, och typ kolla film, så först var jag med dom lite, eller ja, pratade lite med dom iallafall medans jag väntade på mathilda, sen när hon kom så pratade vi först i köket, men sen gick vi till typ, vardagsrummet och pratade lite med dom, seeeen blev det en liter kaffe att dricka :) niice.

idag fyller ju jag år, usch vill inte vara fjortis...
snart ska jag ner och äta tårta oså, sen kommer frida&becca hit <3!
men ska iallafall lägga in några bilder från igår och idag, om jag orkar och det funkar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: