2009-12-01
 17:18:38

1a december ftw .

hellu :)
skolan idag, vart smsbombad av per, aaskul verkligen, fick mer än 300 sms :o!
men ah sen tappa jag bort nyckeln, och sen kommer becca efter att vi har slutat och ger mej den och bara "du råka ge mej din nyckel när du gav mej min tröja", och jag&hanna hade ju gått runt och letat överallt i skolan för vi sprang runt lite här&där.....

kolla simpsons nyss, har inte gjort det på aslänge kom jag på nyss :o ,och nu äre scrubs! lovee.
hm, och datorfläkten har börjat funka igen....
fördel: datorn överhettas inte och stängs inte av helt plötsligt bara..
nackdel: det låter som en helikopter eller något och som att den ska sprängas när som helst, får damp så vill bara slänga ut den genom fönstret eller något!

alltså tagga simpsons marathon 26e december
& DH winter nästa år! <333333333333


haha på dreamhack tar jag ju såklart med en dator (inte den här cpdatorn) och spelar WoW!
hahahha,
asnice :D!

men ska stänga av datorn nu för förut hade jag skrivit ganska mycket och sen helt plötsligt dampa datorn ihop och jag kom in på någon cpsida..
så stänger av datorn nu och låter den svalna, sen bloggar jag väl senare ikväll,
tjarååå ;)

slutar med ett par bilder på random things :)




4 bilder som inte har någonting alls med texten att göra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: