2009-12-11
 16:33:20

chachaa

det här är karrå som hästbloggar.
broshan (sonja) sitter nog hemma i mitt rum och tittar på tv kanske?
medan jag är i skolan och sitter vid en dator eftersom vi inte har nån hemma atm..
så jag tänkte skriva ett inlägg på hennes blogg yeah!

jag och charlotte sitter och lyssnar på snook, och längtar till kryssningen vi ska på på onsdag
frida och hanna sitter också här, dom gör ett STORT paket som dom ska vara på plojlucian vi har för eu-klasserna på måndag:)

jag vill titta på idolfinalen ikv, jag gillar int6e idol så, men vill titta på finalen..
har faktiskt blivit en del hemmakvällar för mig dom senaste helgerna så har tittat på idol..
men ska tyldigen med d och j till a-sund, så får kolla på reprisen på söndag!

ahhja, jag kanske återkommer någongång;)

här kommer en snyggingbild som avslut:
karrå, becca, challoo
karrå, becca, challoo

sonja hälsar säkert sina läsare! huhu.
HERRÅRÅ.
trevlig helg. sup och svälj. (om du är över 18)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: