2009-12-03
 19:02:54

dagens replik kommer ofc från sjöräkan

helluu,
skolan, haha fyfan vad nice, sen konfa, idag sa jag "dagens replik", jag är nog ganska cool nu.
när jag kom hem från konfan så tog jag citronkaka och kaffe med vaniljsocker och en bulleee :D
jag har inte så mycket att skriva, men....
SNART KOMMER VIDEOINLÄGGET VAFAAN! :D

nice.. men ah jag kom nyss på, när jag tänkte på vad jag skulle skriva om, att jag är ganska lycklig.
+ att jag aldrig kommer med något intressant att skriva/säga, I am so boring D:
men tror ingen bryr sej riktigt ändå, eller hur?

nu ska jag kolla på Ett kryssningsfartyg i hästväg, riktigt nice, sen kanske jag lägger ut videon, om mr.X har fixat den... we'll see ;)
byebye ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: