2009-12-18
 23:27:20

snö<3

tjee, sitter hos frida fortfarande, vi sitter bara vid datorn som vanligt, haha!
alla älskar datanördar, right?

mamma kom och hämta viljami nyss, då blev det tyst.
vi ska väl sitta här hela kvällen, jag venne, men ah..
kommer säkert inte blogga imorn, lördag, jag ska inte göra något speciellt vad jag vet, men kommer säkert hitta på något!
sen på söndag ska jag ta av mej TypEnFestival 09 - bandet, för då har jag haft det runt min handled i 4 månader precis, COOLT.
men ah, mr.X kanske kan gästblogga åt mej? :)
jag bloggar när jag kan :)
herååå<3


ett skepp kommer lastat med....nya bilder .







ahja, asså det är så jobbigt att ladda upp fridas kamerabilder för dom är så sega...


fredrik
PUBLICERAT: 2009-12-19, 01:34:32

du är så söt sonja :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: