2009-12-18
 18:01:38

partäy mit frida

helluuu,
sitter hos frida nu, vi åkte till laxå förut med halvfyra bussen och köpte godis på bowlingen, sen åkte vi hem med halvfem bussen x)

igår, torsdag: konfan, vi sjöng på tivedsgården xd ,sen fick jag igång datorn ett tag, men när jag skulle skriva ett inägg så dog datorn igen :( 
sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :| kanske var då jag drack en liter kaffe och somna? ahjaaa..

idag, fredag: skola tills 11, hem med bussen. sitter hos frida nu, vi åkte till laxå förut med halvfyra bussen och köpte godis på bowlingen, sen åkte vi hem med halvfem bussen x) och nu ska vi ta kort snart hoppas jag, julkoort<3
men nu ska joline&viljami ha datorn -.- så byee, bloggar antagligen senare :)

hah, har ju inte precis några bilder som jag kan använda på fridas dator,
så det blev en suddig, ganska gammal bild på mej&friida :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: