2009-12-27
 16:50:35

'frida'becca'sonja'

tjau,
idag då ni alla folk, smällere, med massa bilder från igår, och videoinlägg, typ 3 st! yeeay.
kom iallafall hem från frida nyss, ska väl duscha snart,
beccafridasonja=flummm.
dom två tjejorna fick mej att börja gråta av glädje igår,
vi skulle äta, men då ska ju frida såklart säga något otrooligt dumt så jag sätter i halsen, sen när jag ska dricka så börjar frida garva och hennes garv in my heart<3 ,så jag börja gråta för jag skratta så mycket, och ont i magen fick jag också såklart.
hahah ah men iallafall, lägger in alla bilder på datorn nu, sen så ska dom in på bloggen, brb :)!

bilder :)

frida&becca ligger såklart på marken...


ahja orkar inte lägga in fler idag,
byebye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: