2009-12-24
 00:26:44

JUL ftw.

hallueeueue,
va på marieberg idag, KÖPTE EN AINO ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ÄNTLIGEN KOMMER JAG KUNNA TA KORT PÅ ALLTING JAG GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR OMGOMGOMGOGM TROR JAG DÖR NU

förlåt...jag dog..................................
igen.........

har försökt blogga men datorn har stängt av sej sig varje gång......</3
ahja,
igår: gjorde typ ingenting men sen på natten såg jag becca komma ut ur dörren hos grannen, lina&dom då, och då sprang jag ut till henne så följde jag henne oså också och sen stog vi och prata i kanske en halvtimma. sen hem och spela gitarr sen sova!
idag: marieberg och julhandla, träffade marcell också, (ni ville veta eftersom ni läser),  och jag ska få en AINO, FATTAR NI, EN AINO!!!!!!!!!!!!!!!! va tvungen att dampa lite till där, om det är okej? hoppas det annars får ni kryssa rutan :( .

skulle egentligen filma in en julvideo till bloggen, där jag&karrå sjunger och jag spelar gitarr, men nej SÅKLART, då fuckar minneskortet på karrås kamera.....så inget videoinlägg till julen </3 .
men vi får se imorn om jag orkar filma in det med min nya mobil :)

men nu ska jag kolla på Ett päron till farsa, hejdååå och GODJUL ALLA som läser :)! <3

och juste, ALLA SOM LÄSER DET HÄR, OCH VILL ATT JAG SKA LADDA UPP EN VIDEO IMORN DÅ, FÅR KOMMENTERA, annars blire det ingen Punkt slut


carrro
PUBLICERAT: 2009-12-24, 22:40:25

ja!

du ska lägga upp en video imorrn :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: