2009-12-11
 17:23:18

sjöräääka

helluu, 
blev gaanska förvånad när jag loggade in och såg att någon hade lagt upp ett inlägg, men som tur va så var det ju karrå, hiiihi.

ahja, skolan var helt okej,
NO, Luciauppträdandesak i Bergfästet, Hemkunskap - städa - fika, Lunch, Matte, Engelska - film - Ice Age 3 .
sitter här hos simon nuu,
han&ellen ligger i sängen och ja, vill jag ens veta egentligen?
vi kollar på simpsons nu iallafall, sen vet jag inte :)
sen ska jag hem, kolla tv, sen sova.
imorn ska jag väl hitta på något, vi får see, fast jag kommer inte kunna sitta vid datorn men... :(
söndag ska jag typ på någon julsak i Mariestad..

kanske bloggar senare om vi inte gör något speciellt då,
byebyeee<3


oså en bild på mej i skolan, nångång :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: