2009-12-20
 03:53:31

snö på bloggen!

tjee,
skulle egentligen få datorn klockan 1, men när det är karrå som har den före så blir det ju såklart en timma efter...
tydligen hade erik köpt ny datorsladd till oss? fast ska väl betala honom men ändå wtf? :o
ahja whatever...
blev så arg förut, när jag logga in på msn så skriver typ några, men det jag blev förbannad på va när jobbiga killar skriver och vill att jag ska sätta på cam, så här ser det typ ut när jag skriver med dom:

"hej snygging :D<3"
(direkt efter) "sätt på cam <33"
"hej :)" och trycker bort rutan
"accaa snygging"
(skickar en såndär förfrågan)
"nej, orkar inte"
"joo men snälla snygging :D"
"neeh."
"joo :o varför inte? :o"
"MEN NEJ JAG ORKAR INTE."
"okej :o"
(direkt efter) "tråkis"
"ja."

hahah åh jag brukar garva åt dom som skriver så......


HÅLLR PÅ ATT LADDA NER WOW NU OCH DET BLIR LAN IMRON, TAGGAA :D haha!

snart ska jag spela WoW, men skiten vill inte funka.



bara för att jag va med mathilda idag
och att bilden är typ 2 år gammal
PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: