2009-12-15
 09:57:55

sonja kommer med snö :D

TJEUU :)

HAHAHHA, sitter i skolan nu och jag såg att Mr.X är i farten igen, och det skrämmer mej lite, haha!
men jag vet att han kan sköta min blogg bra så jag är inte orolig :D

har tyska nu men vi fick sitta vid datorn för vi har Jimmy, ska snart ha gympa, sen typ luunch, sen vet jag inte och ingen bryr sej PUSS.

och det snöar, VA MYYSIGT .


men kan fortfarande inte sitta vid datorn hemma för laddaren är ju cp som sagt,
men kanske typ bloggar nångång i veckan, vi får se, annars bloggar nog Mr.X :)



P.S Jag kom med snö enda till Skåne, JAG ÄR KING. hejdåå :)


karrå
PUBLICERAT: 2009-12-15, 14:43:17

ey bitch! eller okej.. jag kanske inte kan mäta mig med mr x ;d



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: