2009-12-22
 05:42:26

yay today

Halluue.
Förstår egentligen inte vad jag gör vaken nu, men har ju lanat WoW så, haha fortfarande bara lvl 12 och jag började i Söndags, fail Sjöräka som vanligt då ;) 'hah.

Va på Marieberg förut idag, Per gick runt med en mask som våran familj har köpt i Finland typ, nångång, och skrämde massa folk, och fick folk att skratta också, det va kul jaa :D .
Vi spela in en video på när han gick in och köpte Cheesburgare på MacDonalds men nu vill inte Per lägga ut den tydligen :( .

Ah men ska typ sova ett tag nu, ska hem halv fem med bussen tror jag, om jag nu kan somna?
Goodbye du som läser. <3

Blir inga bilder heller nu....fuck jag vill verkligen ha en ny mobil</3 .


karrå
PUBLICERAT: 2009-12-23, 20:51:51

aino bby, aino :D:D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: