2009-11-22
 04:59:43

04.59 !

w-t-f nu vart klockan helt plötsligt 04.30?! :o
asså datorn = förstör nästan allting och gör så att man inte hinner leva riktigt, eller äre inte så?
tror ingen läser det jag skriver men asså, jag bryr mej inte så mycket om jag har 400 läsare eller 40, bara dom som läser min blogg gillar den? och kommentarer spelar ingen roll om jag inte har, nu vet niiiii.
åhh jag hatar fjortisstilen, snälla lägg ner den nu och bli normala, eller nej, bli inte det förresten för isåfall har man ju typ inte någon att skratta åt?

men asså jag har ett dilemma, vill jag eller vill jag inte...?
nej, jag vill nog inte.
kommer känna mej så elak...... :(

men jag kom på nu att jag kanske borde sova, eller?
neeeh jag vill ha Cappuccino :o! man ska inte bli beroende av kaffe eller något, ååh så jobbigt.
okej och nu är klockan 04.38 och jag kollar på Paradise Hotel....och jag är inte trött, eller är jag det?
jag har jättesvårt med att bestämma mej om saker, så jobbiiiigt. I hate myself nästan .

nejfan nu börjar datorn låta också, hatar när den gör det! ska stänga av den nu så ni får nöja er med lite "sexiga" bilder på allt möjligt xD .


en båt kommer lastad med......nya bilder :)






asså kan det blii segare att lägga upp en bild ;o
ahja måste ialalfall sova nu, ska ner och äta något först,
men sen ska jag sova :) får se om jag orkar lägga upp bilder imorn.

godnatt<3 /sjöräkaa

(en minut och klockan är 05.00) haha va tvungen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: