2009-11-14
 02:08:23

back in business.

hejjjjj,
jag orkar inte blogga och skulle precis ta bort bloggen för ingen läser den eller så ändå, men sen kom jag på att jag faktist inte bryr mej för jag vill inte ens ha många läsare, SmaaarT!
och becca skulle blogga åt mej men det gjorde hon inte tydligen. :)

ahja såhär vare i veckan:

söndag: vi åkte till örebro, typ gick till stan för att se till så att vi hitta från lägenheten in till stan, och det gjorde vi inte, vi gick vilse när vi skulle tillbaka.
måndag: prao, sen va vi på stan tror jag.
tisdag: prao, staan.
onsdag: prao + jag tror det va då annika&felix kom och hälsa på hos timo, typ filmkväll.
torsdag: prao sen stan, eller jag venne, kanske var då mathilda, alex, filip, bw och isak kom till örebro? :o
fredag: prao sista dagen :( ...sen åkte jag till felix och va med honom tills typ, 23? ahh jag venne.
...... men veckan har vart för bra :)


"sonja, spring!"
"jennie spring!"
hahaha bäst.

nu orkar jag verkligen inte skriva mer för jag har ont i ryggen, nacken och vänstra axeln, låg nog lite fel, HHAHAHA.

bfb .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: