2009-11-28
 15:45:11

fail meets awesome

heluff,

glömde skriva att jag fick 0 poäng på matteprovet, 0 poäng, fattar ni!?
failad sjöräka..........

men igår var bäst iallafall :)
per, fredrik & mikaela hos per, vi gjorde tacos, hmm jag är bäst på att laga mat? :o
hahaahaha och sen när vi hade ätit så typ sa jag att jag va en robot för jag och per höll på och slogs typ,
och per ba:
"om du är en robot så är jag en katt, Rrrrrrrrrrrrr" HAHAHAHHHAHA och sen gick jag emot honom och skulle slå honom, så går han emot mej och ba "Rrrrrrrrrr" och jag ba "HiiiiiiaaaaaHo!" och sen hör man det där, sen så sparkar han mej mellan bena och jag typ skriker till lite och alla börjar garva, hahhaha alltså fan att jag vill ha det på film, men nej :(
och inget videoinlägg heller, bara för att masken vi skulle ha är hos pappa :(
ahja, sen kolla vi på film, typ Amityville Horror tror jag(?)
efter filmen så åkte fredrik hem,
sen 10 minuter innan jag och mikela skulle hem så kom mathilda och lovis hem till per, sen gick dom och vi åkte hem, per vart ensam.

men idag ska jag va ensam med min bror, kommer nog dö? :(
men ahh vi ska bli feta och jag hoppas verkligen att vi är sams hela kvällen, annars kommer jag nog va död innan mamma kommer hem :'o
men nu ska jag bli fet,
hörs kanske senare, om jag orkar, hejrååå
/failad sjöräka .


förresten så är min syster på DH och jag vill ocksååå :'( !
heumm men nästa år, då jääävlar, tAgg :D 




bara för att alla gillar gamla bilder ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: