2009-11-04
 00:45:29

finland hos kusinerna!

vid någon sjö nära där mina kusiner bor, veera&kaisa, <3 mysigt värre!
vid sjön<3
Veera fyllde år den dagen vi va där så vi åkte in till någon stad och kollla på Baksmällan :D
någon stad i Finland,   vi gick på Baksmällan där :D!  Veera fyllde år<3
jag&veera stog och posa och karrå tog kort, men där fick vi inte stå!
massa skäll,   vi va tydligen
trevligt'trevligt
vilken kränkning, vi va "dålig reklam för deras affär" fu jag är bra reklam :D
haha!
haha jag försökte se ut som en skyltdockaaa :D
skyltdockor, hahah man ser karrå :e

sonja,veera,bilen,lassie,karrå,kaisa !
ser ni mitt försök med en seriös min?  FAIL
smiiile

bada med kläderna på<3
mihi kul.
hahahaha!
kaisa,karrå,veera !<3
picknik vid stranden i Finland!,   hahaha hade köpt glass men den tappa vi i sanden där på stranden, så karrå&kaisa åkte och köpte nytt paket med glass :D  haha trevligt<3
picknik vid stranden med kusinerna,
haha vi hade köpt glass men den tappa kaisa i sanden,
så karrå&kaisa åkte och köpte nytt glasspaket.
Fail.


karrå
PUBLICERAT: 2009-11-05, 12:41:41

HAHA titta där man ser mig i spegelbilden i fönsterrutan, jag typ posar också x'd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: