2009-11-04
 17:06:26

fridaBögronka

CHACHAA



haha karrå&mej .
(frida är bög) :)

hihih shee
sitter här med frida och
ronkar lite... det betyder *hemligt* :D
ah och jag håller på och dödar henne varannan minut typ,
hahah frida är cp :(((
hihi men ja ehhjhjhjhjh jag är sämst på att uppdatera osv,
men ohh, så här äre typ varje dag:
skola,
kommer hem med bussen kl. 15.30 ungefär,
lägger mej vid tv'n och
typ somnar för att skolan har vart så jobbig!
sen sätter jag mej typ vid datorn om jag orkar,
och då ska jag blogga,
men inget roligt händer ju i mitt liv ändå,
och ingen läser ju min blogg & det jag skriver,
ahja nu ska vi gå och leta efter Ronka!
sheeeu<3


friiiida ört
PUBLICERAT: 2009-11-04, 17:13:51

men cpbögsonja ,är vadu är :D



HEJDÅ RONKA

orka inte kommentera ner ;D

hahahahah hahhahahhaah

cpcpcpcpc

apa

kuk; D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: