2009-11-02
 17:46:25

gästbloggar

nu är det så att lilla jag gästbloggar här i sonjas blogg :)
jag funderar på att göra en egen blogg någon gång, för att få skriva av mig ordentligt!
då börjar  vi.
jag heter rebecca bengtsson, jag bor på samma ställe som sonja!
vi har varit kompisar sen vi var typ tre år eller något.
kommer ihåg när vi träffades för första gången.
vi började att kolla på en film, typ om ett potatishuvud.
nej ingen aning?
haha nej men vi brukade kolla mycket på udda filmer som ''uno'' osv.
haha skitkul hade vi det verkligen, går inte att beskriva!
vi brukade sno sockerbitar hemma hos henne och sätta oss i en liten koja vi hade
och äta dom. sen så brukade vi äta macka med extra mycket smör på, haha det tyckte
vi var gott.
vi gjorde värsta helgalna grejerna då för tiden!
fast vi är ju fortfarande sjukt galna av oss, och lite damp också (a)
haha ja iaf nu ska jag berätta lite om mig.
nej det ska jag inte göra, vet inte vad jag ska skriva.
jag gillar fanta mer än cola? mycket godareeee!
men nu vet jag inte vad jag ska skriva men nu kommer lite bilder om jag hittar några skapliga.
hejdå :) ha det så bra & fortsätt läsa sonjas blogg.
den kommer bli mycket bättre, fast den är redan bra.
men hon ska lägga in lite om mode och så, eller hon är inte så intresserad av det men jag tycker om sånt och har ingen egen blogg så varför inte skriva in lite grejer här?
aahjusste, hejdå nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: