2009-11-24
 22:16:40

hes, ont i magen, -död-

HHEHEHEHHE kom nyss hem från per,
jag, frida, per & fredrik, HAHAHHA vilken jäävla kväll,
*vi går in på ica, per går först, sen jag, sen fredrik, sen frida*
och jag kollar på något åt vänster, så vänder sej per om och skrämmer mej, och jag ba *AAAAAAAH* bara börjar skrika och alla kollar, sen står det en gammal tant och typ några åt vänster om mej och dom ba "Oj! vad rädd jag blev!" och jag trodde att jag & den gamla tanten skulle få hjärtattack, och per, frida & fredrik börjar asgarva (ahh jag också då men..), och alla bara glor och blir värsta sura :E
HAAAAAAAAHA
sen HAHAHHAHAHA OHH jag har nog inte skrattat så mycket i hela mitt liv, för när vi kom hem till per igen och fredrik hade gått hem, så skulle per gästblogga, och då skulle vi göra om en bild på mej, och HAHHAHAHAHAHAH kolla resultaten:



(en liten del av mitt ansikte är faktist inklistrat på hennes)

omg, dom där bilderna tog mitt självförtroende till en helt ny, lägre nivå,
asful.

fast lite kul vare ju dock, mihihih.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: