2009-11-26
 22:36:53

kalleskaviarkillen.

heellu,
hahah idag, skolan, SÅG KALLES KAVIAR (han killen)!
dagens fras, "SERIÖST PEER, FAN JAG HATAR DEJ"
"hahahah asså seriöööst
" x1000000
hahahah alltså.....han kletade smör i mitt hår, kasta mat i min mjölk....han sa att han "doppa köttet" :E
sen efter lunchen åkte jag, per och hanna hem till honom och typ fika, vi dog som vanligt när vi skulle cykla alla 3 på en cykel, sen stannar han i en vattenpöl och säger att vi ska gå av :'o
bästa dagen på länge iallafall<3

men sen efter skolan så gick jag till konfan, hahaha, sen hem och spela gitarr&sjunga, hhm det gillar vi :)
sen efter det där så ringer ellen och frågar om hon kan komma hem till mej, så ringer mathilda också ;o
så vi typ, jaaa...skratta som vanligt :)

men imorn:
skolan, sen hem, sen åka till laxå igen med halv fem bussen med Mikaela och va med Mikaela&Per, hhm det gillar vi också<3

IMORN KOMMERE VIDEOBLOOOGG :D! (kanske, antagligen)

sen så hade tydligen Viljami fått damp idag och ville helt plötsligt julpynta och då hotade han karrå med att om hon inte tog fram lådan med julpynt så skulle han kasta vatten på henne ;o
hHHAHAHA så nu äre juuul (i hallen) .




självporträtt :]




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: