2009-11-18
 14:45:04

makes no sense?

sheeee
asså, jag lyssnade nyss på Sexy Bitch och då hette den Sexy Chick?
så jag vart lite förvirrad och kollade upp texten, och när David Guetta sjunger ensam så sjunger han Sexy Chick, men när Akon är med så sjunger dom Sexy Bitch? ;o
fattar inte?


men iallafall, jag är fortfarande sjuk, men jag ska nog till skolan imorn.
skönt att slippa alla människor lite.
bläää skolan imorn, jag har redan missat engelskaprovet, och imorn ska vi ha typ musikprov :o
har inte tränat så kommer nog inte gå så bra antar jag, hahah.
men jag och mathilda, bästa vän, ska diskutera viktiga saker nu så,
och nu ska vi tydligen till laxå, folk kommer tro att jag har skolkat, inte bra...

hahha och såklart har jag en sjukoutfit men jag tänker knappast va någon fjortis som bara:
jag hoppas att folk kommer läsa min blogg nu och att jag får uppmärksamhet :$ .
för jag antar att alla fjortisar som har en blogg och lägger upp den på bilddagboken osv vill ha uppmärksamhet?,
och det roligaste av allt är ju att killar tycker typ att överredigerade, nakenbilder är snygga?


en helt oredigerad bild tagen nyss,
ful men verklig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: