2009-11-06
 22:50:13

mysigt väder ute (y)

shee,
följde nyss frida hem, asså....det är inte kallt, inte varmt, men det blåser, och det känns som att man går i ånga :D.
haha!
men nu ska jag kanske äta något..känns som att jag inte ätit något alls idag nästan även fast jag har ätit ganska mycket, sen ska jag packa klart, STOCKHOLM HERE WE COME!
längtar som as! kommer inte kunna sova elle något ;o!
men vi får la se hur det blir med sovandet, ska ju faktist upp 04.50 så bäst att sova.
fuck, jag kanske hinner blogga på imorn på kvällen, annars hinner jag nog på söndag, och om jag inte hinner då så letar jag och jennie upp ett bibliotek i örebro där jag kan blogga under vecka 46, praoveckan!
men smsa iallafall, 0707838047 !


och HAHAHHAHAHAHA jag kom precis på att "<_>" ser ut som en kines elle typ ja nånting sånt, läskigt :( .....

men...
godnattRONKA!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: