2009-11-22
 01:42:02

sjöräka powaah .

helluuu,
kom nyss hem från örebro,
vi va ju som sagt hos felix, & albin va med också, vi typ gjorde inget speciellt, kolla på Don't mess with Zohan och Zombieland sen gick vi typ ut :D
hhaha sen när jag och frida skulle gå till Örebro C så gick vi fel, lite kul, jag hatar Örebro :) (wannabeställe)
sen satte vi oss i en lövhög, sen gick vi rätt :) HAHA .
men sen påväg hem stanna vi vid brändåsen och köpte paj och karrå, david & johannes köpte typ cola och kaffe eller något.
ahh men då iallafall så skulle jag och frida gå till statoil och då stog typ några pundarskallen där med sina coooola volvos och när vi skulle gå tillbaka till MacDonalds (inte donken) så stog typ någon av dom och skrek, och frida bara "kan dom inte va lite högljudare eller?" så att dom hörde, så ställde sej någon av dom och stirra på oss när vi gick där, och vi stirra tillbaka typ, det var två bilar som stog parkerade och en som var igång och skulle åka precis, och den som skulle åka hade bakdörren öppen, och där satt det någon, och han typ höll på på sitt lår och ba "vill ni åka med *mummel* eller ;)" vi bara gick förbi, sen när vi gick bakom bilen så skrek någon av dem ba "BACKAA" så hörde man att dom börja backa men då fick dom kärringstopp! HAHAHHAHhahhahha SÅÅ FAAIL.
och när vi gick runt i örebro först själva jag&frida så sa frida ba "det luktar sagg om mina händer" och vi bara börja garva, hiiiihihih, sen när vi va med felix och albin så smsade frida med cirre, och hon ba ":) moms" men hon mena ":)<333" typ, och jag bara börja garva och ba "vafan, vadå moms?! x'd" ,och sen skulle hon skrev typ "ahh :)<3" och jag bara "haha skulle va kul om du ba "A" värsta surt" och då skrev hon "A :)<3" jag ba, "nej, inte så", sen skrev jag bara "A" hon ba, "nej" sen skrev hon "A<3" och sen kom vi på att det kunde misstolkas eftersom albin, hahahha, och då radera hon det och skrev typ "ahh :)<33" hahahha, erkänn vi är lite kul :E (trötthumor kallas det)

och igår va vi på gårdsfestivalen, det va inte så kul men det blir ju vad man gör det till, eller hur?

asså jag är så jeeeeela trött just nu, ska ner och hämta mer Cappuccino.


byebyeee /sjöräka


frida enoksson
PUBLICERAT: 2009-11-22, 01:58:16

HAHAHA asså dagen (L)

den va rätt kul faktiskt (a'

mihiihih ;*

xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: