2009-11-22
 17:55:04

uchhh

helleuuu,
jag la mej halv 6 sen vakna jag vid 11 av att viljami&anthony hoppa runt som idioter typ vid 10, så jag försökte somna om, men det gick ju inte såklart!
sen börja dom att leka kurragömma och moa har lärt sej av pappa att hon ska skälla varje gång någon räknar "1, 2, 3" så sen skulle viljami räkna och anthony gömma sej, och viljami börja bara "EETT, TVÅÅÅ, TREEE" *VOFF* "HÅLLKÄFTEN!" "EEETT, TVÅÅ" *VOOFFF* "HÅLLKÄFTEEEN!" så höll dom på så ett tag, så jag gick och hämta Cappuccino och gick upp och läste Asyl, sen somna jag igen typ vid halv 12 kanske, och vakna nu 16.45 av att viljami typ skrek "har du sovit hela tiden?!" och jag ba "mmmh" och han ba "HAR DU SOVIT HELA TIDEN?!?!" jag baa "mmmh" och då gick han och skrek till mamma (som kom hem precis då) och ba "SONJA HAR SOVIT HELA TIDEN" .
INTE KUUUUL, min lillebror förstör allt,
ska typ duscha snart, kanske ska ut sen, får see.
byebye


Åh polly vad gott!
;e


taniii
PUBLICERAT: 2009-11-22, 20:47:46 | URL: http://taniibiiatch.blogg.se/

haha taack :))

men du är :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: