2009-11-08
 00:34:03

vi va nog aldrig i stockholm...? eller?

SHEEEEEEE,
kom nyss hem från per, frida och jag stanna där efter att vi kom till Laxå från Stockholm,
fuck vad naiz det va!
Frida, Per, Julia, träffa Streaksa ett tag & martin va med ett tag också, riktigt naiz! <3
men vi typ, satt uppe i Kulturhuset och kolla på alla folk som gick på plattan, såg en kamel på plattan (läskigt) :|, och sen gick vi nere vid plattan också,
va inne på gallerian, tog massa kort, gick runt och skämde ut oss, skratta, skrek, per tryckte ansiktet mot rutan på BK, hahaha asså vi gjorde allt möjligt, per såg Paow! woerijpdslföaäåsespgrjfn WOHOOOiiIIi Stockholm va bäst, bara för att jag åkte dit med dom bästa :)
vi ska även åka dit någon mer gång, kanske 2010 nångång? eller tidigare hoppas jag :D.

men vafan vilken vecka det kommer bli,
imorn åker jag till Örebro med jennie klockan 14 typ nångång då,
sen på måndag så börjar praon på chocothai med jennie!
en hel vecka i Örebro alltså..!

men borde sova nu strax när vi har fixat bilderna från stockholm, dom funkar inte när frida ska skicka dom :(
faaaaaaail</3
vafan palla blogga, det här går ju inte så bra för ingen vet typ att min blogg existerar ens, hahahha, men det är bara för att jag inte vill att iddisarna från laxå ska läsa min blogg :o
ahja godnatt typ?


Julia
PUBLICERAT: 2009-11-08, 15:10:06 | URL: http://dearjuliet.blogg.se/

det var awesome <:

hm, dissARN på bk var inte snäll :(( per som så vackert tryckte upp sitt annsikte mot rutan och dom såg de inte ens..



haha ni får komma till stockholm igen ;) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: