2009-11-20
 16:03:47

WEEUUUW tagg.

hälluuu :)
kom nyss hem från skolan och nu ska jag skriva allt jag egentligen skulle skriva igår oså så nu jeeeeelar.

igår: jag gick hem till mathilda som jag skrev då, första gången jag va i hennes lägenhet, asnice :)
kändes nästan som att mathilda bode där själv :D.
hhm jag ska lägga in bilderna från igår någongång.
sen sov jag där, hahahahhaa jelacpmathilda <3.

mathilda: äru förkylle?
jag: vem :o

hahah alltid "vem", liten reflex ;e .

men sen nu på morgonen idag så fixa vi oss osådär, sen gick vi hem till mej och jag bytte kläder, sen åkte vi till skolaan.

idag: kom hem nyss från skolan, becca skulle beställa buss till oss klockan 17.40 men hon förstod inget så jag vet inte riktigt hur det blev sen? ahja, dom sa iallafall något om att dom skulle fixa en buss så jag hoppas att det fixar sej...
men iallafall, vi ska åka till laxå med den beställda bussen och sen ska vi ta tåget typ, 18.08, sen ska vi på Gårdsfestivalen!

man ser typ inget men det står ändå fel datum där.


imorn, lördag: frida&sonja åker till feliix :) !
söndag: viiiila/sovaaaaaa/tv  .

har aaaasont i låren verkligen, kommer inte kunna dansa så mycket,
men nu har jag lite bråttom, hejdååÅÅÅåÅå läsareeee!


hahah viljami&anthony (venne riktigt om hans namns stavas så)


haha käre Elluth kladdade med eyeliner på mej,
(smiley på halsen osv.)
så nu måste jag ta bort sminket, och ta bort allt skit
och sen sminka om mej, bråttom.


ahja hoppas ni har en kul kväll, ska jag iallafall ha !<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: