2009-10-26
 14:09:56

23 - 24

jag skulle egentligen "mobilblogga" men det funka inte :o!
så nu kommer  det jag skulle skrivit då:

heäj, Idag vare ingen skola för oss som ska konfirmera sig för vi åkte på läger.
Först på morgonen klockan 08.15 ungefär åkte vi iväg med en läskig hallsbergsbuss i  skogen till typ Jätteberg elle något, sen åkte vi till Österledskyrkan i Karlskoga, riktigt trevligt ställe, Haha.
Sen till MacDonalds, sen vidare till gustavsvik där jag och ellen sola, så nu är vi bruna! :D nu sitter alla vi i bussen och alla är trötta, förutom lilla jag, Hahaha!  Uskavi är ett vackert ställe tydligen för nu är vi framme, men det är jävligt läskigt! :O min kommentar: "ojnej en sjöö!?"  
Ahja byebye, nu ska vi typ packa upp osådär! 

Älskar dej E<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: