2010-04-01
 16:40:40

300 inlägg 1a april!

Hejj, 1a april nu idag då, någon som har blivit lurad eller?.. haha jag har iallafall..!
T.ex:
- "gul bil!" 
*kollar*

Hhaha men sen ah. Inte så mycket i skolan, började gråta på bilden, ååååh och jag vet inte ens varför, eller jo det gör jag - nästan iallfall...

Sen orkade jag inte gå på konfan så åkte hem direkt istället, skönt.
Papi är hemma och ENA BILEN FUNKAR NU! :D
Asbra, nu kan man iallfall komma någonstans.

Men sen när jag kommer upp så blev jag direkt vääldigt förvånad när jag såg den här affischen! :


Haha ser ni vem det är?! Den sitter uppe lite här och där i deras skola eller vad man ska kalla det, eller vet inte om den sitter uppe runt om i Övertorneå också men.
Den som gissar rätt är bäst ;) haha eller bara är smart...



Sen idag vet jag inte vad jag ska göra, har så ont i huvudet så det är inte sant :(
buhuuuuuuuu
.
Kanske ska vara med Frida sen :D
Mysigt väder ute också, tummen upp på det.

Nu kommer karrå hem så ska ge datorn till henne, kanske sova ett tag eller så.

MITT 300e INLÄGG, WOOW tufft.
Och BARA 3 DAGAR KVAR TILLS MIKAELA OCH JAG SKA TILL JÖNKÖPING! Guuuld!

Dageens look:


Dagens Ellen :) <3 :




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: