2010-04-14
 22:46:11

333 inlägg, h3h3

Tjau, var med becca&mikaela först precis efter skolan, vi drack cappuccino och sen stack mikaela hem typ, och jag och becca gjorde lite läxor och sen satt vi i solstolar ute på gården och sen gick vi hem till henne och satt vid datorn, hon bytte om, frida kom och vi stack ut. Frida och jag åkte elcykel och becca joggade, ibland joggade jag och becca och frida åkte istället. Sen gick vi hem till mikaela och kollade andra avenyn, patrik och thomas höll på och döda mig när de lät som hundar, ingen aning om vad det var som lät men rädd blev jag iallafall :o sen joggade jag och becca hem, sen hem och äta och kollar nu på true blood. Dagen VÄLDIGT kortfattad, h3h3 mg orkar ju inte mina långa texter så. Här kommer bilder:


mikaela
PUBLICERAT: 2010-04-15, 19:14:59 | URL: http://fashionofmikaela.blogg.se/

Du jag kan inte komma :(... fullt upp med bloggen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: