2010-04-10
 23:54:28

dagen med text och en bild (kommer 2 videos)

Tja alla grymma kött :) nu tänkte jag berätta om idag dårå.
Började med att vi vaknade ungefär tio, ner och äta.
Mikaela klippte min lugg, yey, så nu ska jag börja ha det igen, det tycker alla är trevligt säger vi.
Sen drog vi in till stan, åkte runt där oså över till hisingen och upp på ramberget lite, kommer bilder från det när jag kommer hem imorgon dårå. Asfint var det där uppe iallafall!

Sen stan ett tag, mikaelas pappa släppte av oss, gick runt lite där, skämde bort oss oså, askul - grymma kött är vi. Efter ett tag tog vi spårvagnen "hem", mikaela lurade mig så vi gick av på helt fel ställe, hon ville gå för att förbränna kalorier...fast sen ville inte jag gå för det var typ 5 km till vårt slutmål om man säger så, så vi tog en annan spårvagn. Sen äta och fixa oss, (vi var nämligen inte det när vi var i stan och på berget oså) efter att vi hade ätit klippte Mikaela min lugg, skrev fel där uppe men whatever tror ingen bryr sig ;).

Sedan spårvagn igen (sista gången jag åker det, fyfan uschtiden!!) till stan, satte oss vid konstnånting, där vid poseidon, SOM SKREK PAPPAAA? MAMMAA? ASLÄSKIG! :'( på tal om annat...
Satt där uppe och dunka musik, sen gick vi till Mcdonalds och efter ett tag kom Edwin (HAN ÄR 1.87!? H3h3.), sen gick vi runt lite och till nordstan och satte oss i en rulltrappa och skrek åt folk, skämde ut oss rejält är det minsta kan man säga, typ iallafall.

Sen drog han hem och vi gick till centralstation, där träffade vi en snäll man vi pratade med och hjälpte oså, SNÄLLA SOM VI ÄR..!
Sen gick vi till en hållplats och skulle gå på en spårvagn men vi tog en taxi istället, palla åka spårvagn när man är känd HALLÅÅ?..

Nu ligger vi här "hemma" och skrattar somfan. Imorgon blir det lilleby! :D räcker det med den här texten kanske? h3h3. Tror ingen har läst eller så men...

Kommer en bild från ramberget som jag tog.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: