2010-04-25
 21:39:35

gästbloggar .

tjeeeeee,
sonja skrev till mig att jag skulle gästblogga lite,
för att hon var trötter.
& jag är lika trött jag också, men bara för att jag är snäll då..
hm, ja, vad ska jag skriva om då .
ja, jag sitter just nu och skriver med viktor & nuttebooii &
typ nån kille i robins klass?
ska snart gå och laga nån mat, sen duscha, sen variera mellan
thesims & cs hela natten (y)

vetni nått som är ganska coolt?
att jag & sonja redan började va med varandra när vi
inte ens var ett år..
de ni, slå det om ni kan.

asså sonja, vad hade du tänkt att jag ska skriva om!?
jag vill gå och laga mat.. men måste väll skriva nånting mer kanske,
nått intressant, men vad skulle de vara då..

nej men nu orkar jag inte med dehär längre,
förlåt sonja att jag inte precis kom på nånting
att skriva,
men nu vet iaf folk att du lever eller nått.

hejdååååå
/ mathilda

sonja är cool .  
"tss duäär :* "

-

sonja, vill bara säga förlåt först av allt.
vi har bråkat en del på senaste tiden, men
det är alltid nån av oss som gör att vi blir sams
igen. och det är jag otroligt glad över.
vi är så jävla olika som man kan bli, men
endå har vi klarat oss igenom en underbar
vänskap nu i 14år.
du blir ibland sur på mig för saker jag gör,
& jag blir ibland sur på dig för att du inte
förstår mig på sättet jag vill du ska förstå.
men vet att du alltid finns vid min sida endå,
och hoppas att du kommer göra det förevigt.
för jag behöver en vän som du!
jag har älskat dig i fjorton år,
och kommer fortsätta göra det tills jag dör .
släpper du min hand, så släpper jag min värld,
för en värld utan dig, är ingen värld.
bäst äru gumman

 

 






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: