2010-04-18
 20:56:53

Grattis Mikaela 15 år idag <3

Helluu, har inte skrivit något på hela helgen, hade internet på båten vi sov på men orkade helt enkelt inte blogga, mina läsare bryr sig nog ändå inte tänkte jag.
Här har vi väldigt mycket självförtroende ja som alltid...



Men ah, skriver om helgen någon gång då jag hinner, ni överlever.
Sen är det det här med bilderna.., undra hur jag ska få in alla på bloggen?..blogg.se gillar inte mig eller min blogg riktigt känner jag.
Men ska iallafall försökaaaa.

Idaaag har jag varit med Mikaela, Becca och Frida :)
Vi var hemma hos Mikaela och satt vid datorn och fikade, sen stack jag, Becca och Frida ut och vi åkte alla tre på elcykeln...gick inte så fort när alla tre satt på den men framåt gick det ju iallafall ;).. :E
Sen hem till mig och dricka cappuccino ute på studsmattan med filtar, trevligttrevligt.
Ska snart öva på provet som vi har i Optik imorgon, kan typ inte ett pisss av vad jag borde kunna, AJJJJdå.
Såååå nu ska jag dra och läsa lite, sen duscha, sen sova, imorgon fucking skola igen, helgen gick för snabbt.


GRATTIS MIKAELA 15 ÅR IDAG. <3
SKRIV GRATTIS TILL HENNE NU, ni måste...

muffins mikaela hade gjort


födelsedagsbarnet i egen hög person





h3h3 så kan det gå


mathilda
PUBLICERAT: 2010-04-18, 21:29:32

grattttiss till henne <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: