2010-04-04
 13:15:41

jönköping idaag :D!

Hejj allihooopa.
Gårdagskvällen var craazy, tummen upp för amanda som är väldigt duktig, ni får inte veta varför men...

Var först med mikaela, per och mathilda, trevligt. Satt i stora gungan och typ, jaa... Sen gick jag, per och mikaela till amanda som ringde precis när vi var vid hennes hus typ och var med henne och frida.
Jag gick hem och åt och mikaela gick hem och...något, sen gick vi både hem till amanda igen och vi flumma runt massa oså, gick ut och var med massa folk. Amanda och frida kan gärna logga in här på bloggen och lägga in bilderna skulle vara snällt! Ni vet ju båda lösenordet så :)

Men nu idag ska jag och mikaela till JÖNKÖPING!!!! :D
Försöker packa men det går inte så bra precis...vet inte vad jag ska ha med mig :'o
Meen nu måste jag dra och packelipackanen.
Hejdå och jag kanske bloggar om jag hittar något internet jag kan hacka mig in i (a) annars skriver jag när jag kommer hem på tisdag, KOMMER BLI UNDERBAAART att få komma bort här ifrån.

Före & efter:





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: