2010-04-13
 22:25:00

palaaaaaaaaaaalfaladfj bidfon

Hej, orkar knappt skriva något nu för tiden, skolan suger.
Efter att jag kom hem från skolan jag älskar så mycket med massa omogna idioter i städade jag, var lite tvungen till det...sen så åt jag, sen var klockan fem och jag somnade och sov tills sju. Sen äta igen, och blääääöljre09gfipotihj...prata med Mathilda i telefon som borde flytta hit igen! :(
Och jag är borta i Stockholm när hon ska sova hos sin papi i Finnerödja...

MJAO

Nu kommer det lite bilder.








h3h3 kul att jag inte ser heldrogad ut på bilden...


mjao





Skolfan imorgon.
Ska inte sova än men goder natt alla kött!


m a t h i l d a a a a a
PUBLICERAT: 2010-04-13, 22:50:41

vetdu, jag saknar faktist lite att bo i finnerödja och kunna gå ut med dig sånna här soliga kvällar oså, som när vi brukade cykla till åbydammen ibland på kvällarna oså, BUHU :( nej men seriöst :(

och tänk om vi flyttar till dedär huset i hallsberg? jaruh..

eller om vi skulle flytta till norrköping ett tag?

då..ja vad händer då? :(

men ahja, venne riktigt vad jag ville ha sagt med den här kommentaren ^^

bara att jag saknar finnerödja & dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: