2010-04-08
 19:27:20

tagga göteborg imorgooon! :D

Tjaa, mr.x har gjort om bloggen, och fixat läsare osv. Mycket trevligt eftersom jag är lite socialt handikappad och inte kan fixa något själv :) så TAAAAACK.

Kom hem från mathilda någon gång idag, vet att det är torsdag idag eftersom det är fredag imorgon och jag ska till göteboorg med mikaela! :D
Kommer bli grymt tufft.
Göra bort mig kommer jag göra...men det kommer bli tufft ändå och jag förblir cool...

Men juste, skulle ju skriva om när vi var hos mathilda; jag, mikaela, frida och amanda åkte till mathilda i laxå igår och typ så sov vi där, vi var ute lite på kvällen sen gick vi hem till mathilda igen för att det var kallt och kollade andra avenyn, och alla mosade mig så jag dog... Men nu lever jag! Sen sov vi, alla fick 30 cm att sova på med eftersom att alla sov i mathildas säng, och då kan ni ju räkna ut hur stor sängen är också...

- "Ååhhh vad varmt det är!"
- "Men frida, det är bara för att du ligger brevid mig, jag är ju så het."

Hihi buuuus.

Nu ska jag snart börja packa :o
och duschaaa dårå.
Får se hur det går...

Hejdå :)


Bild från igååår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: