2010-04-12
 23:13:06

bilderrr

Hej, tänkte skriva lite eftersom att jag inte bloggat på ett tag,
Fredag: Göteborg
Lördag: Göteborg
Söndag: Göteborg, på kvällen satte jag och Frida upp studsmattan, men gick inte så bra så vi struntade i det och lämnade den typ färdig.
bilder från Göteborg kommer imorgon!
Måndag, idag: Skola - chill med sol och dagen gick fort. Efter skolan var jag med Frida :D vi satte upp studsmattan och busaaaaaaa, damp som vanligt.
Bilder från det:

igår



idag

FRIDA OCH JAG ÄR L33T EFTERSOM VI KLARADE ATT FIXA STUDSMATTAN HELT SJÄLVA!
BOYA.

mobba henne inte, hon är (sjuk) nya kissie, hallååå?
HAHHAHAHA ELLER INTE.





Senare sen blev det elcykel, första gången i år haha!
Och såklart skulle alla vara ute då, eller iallafall massa folk,
mer än vanligt, och glo på oss!?




random bilder från lovet










Sådär..!
Skola imorgon också, uppenbart...på Fredag ska jag på konfaresa till Stockholm, eller ja...jag, Ellen och Elina ska! :D


mathildaa
PUBLICERAT: 2010-04-12, 23:44:52

hahahaaaaaaa, sexigt, man ser mina string på understa bilden (y' <3


karrå
PUBLICERAT: 2010-04-13, 17:50:02

hahahahaha bilden på mig, sjukt snygg ;$

ska nog adoptera den och ha som visningsbild överallt tror jag :$



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: