2010-04-24
 12:33:18

tjäääjkvääll..?

Okej, för det första finns det inga ord som kan beskriva hur skabb jag känner mig just nu.
Och för det andra så ska jag nu berätta om igår oså.

Jag var med Becca direkt efter skolan, efter ett tag kom Mikaela, sedan kom Frida.
Vi lyssnade på musik med hög volym you knooow, eller kanske inte men vad spelar det för roll.
Sen efter typ en timmas damp med musik kom Patrik, Brevik och Kevin, vi kollade talang sen ut.
Lyssna på musik ute, hmmm kul?.. Sen stack de och vi stod kvar på bron och dampa som vanligt.
Viii vill ha ett åk!
Nej men ah.
Sen efter lite damp och skrik på bron stack Becca hem.
Jag, Frida och Mikaela började gå hem åt Fridahållet haha eller vad man ska säga?.. Och Mikaela stack hem.
Frida och jag stack hem till henne. Kollade Disturbia och dampade för att den var ganska hemsk i vissa tillfällen, h3h3, bra film iallafall! 

Sedan klockan 23.35 eller något sådant stack jag hem, Frida följde mig en bit sen gick jag hem samtidigt som Kevin och Brevik så vi gick tillsammans.
Hem och äta något som jag inte längre kommer ihåg vad. Kaffe kanske..?
Sen skulle jag kolla på House on Hounted Hill eller något sådant hette den, men den var alldeles för läskig för att jag skulle våga kolla själv så jag böt till Disney Channel, men det var också väldigt för läskigt så jag somnade i soffan med kläderna på. SÅKLAAAAAAAART skulle det hända.

Vaknade idag av att Becca ringde klockan 10.30 och sa att hon hade spytt stackare :'/...
Får se om hon kommer hem till Mikaela senare eller om det är magsjuk hon är...

Men annars ska jag, Becca och Mathilda (?) (och några mer okända personer kanske, man vet aldrig) hem till Mikaela, typ, tjejkväll eller vad ska man kalla det egentligen..? Ahja, tufft kommer det bli iallafall, h3h3.

Måste duscha och äta innan jag drar i vilket fall, kanske ska hem till henne lite innan och hjälpa henne fixa.
Det är rosa tema också, vaf*n ska jag ha på mig?.. Har typ inget rosa snyggt.., önska jag hade mitt rosa linne just nu som har varit borta i flera månader, har säkert glömt det hemma hos någon :(

Fail in me
som en viss person säger.

Men nu ska jag typ, ah jag venne ens vad jag ska göra men, något vettigt iallafall!
Creds till den som har läst allt, kanske inte precis var något långt inlägg men ändå?..

Hejdå, bloggar mer när jag kommer hem från Mikaela eller innan jag drar eller så! :D

HAHAHA fyfan vad snygg.
Hoppas att ni förstår min sarkasm i vissa lägen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: