2010-04-06
 15:35:49

söndag - måndaag till nu

Ah, det gamla vanliga, tja osv.
Kollar tv, karrå är i Stockholm hos björneb, mami papi und viljaMi är i hallsberg eller något och fixar bilen, VART FAN ÄR MOA????? kom precis på att hon är borta :o
h3h3.

Hm,, jreofiktríyju0poeawld.

Kom hem igår från Jönköping, om vi hade åkt idag som vi hade tänkt först skulle vi fått gå 4 km med 20 ton packning som vi hade med oss.
Först med tåg från Jönköping, litet skittåg med en läskig tant utan pengar i, hon gick också, som jag och mikaela gjorde, av i Falköping.
Väntade på tågstation där dårå i en timme, hann visa många folk hur man öppnade dörren under den timmen...
Den läskiga tanten gick runt och frågade om folk rökte, och sen om någon hade ett par kronor, sen så ringde hon ett telefonsamtal och sa att hennes far (eller något?) hade blivit strypt och att "de" var efter henne, and we went like wtf?????
Sen stack hon som tur var..!

Men ah, sen när tåget kom så var det ett jättegammalt och läskigt tåg, lampan blinkade och lampan inne på toan fungerade inte!?

VI ÅKTE FÖRBI FINNERÖDJA OCH JAG MISSADE DET ÖGONBLICKET, cutcutcut.

Laxåååå och vi stack hem, hem och en väldigt trött sjöräka gick och la sig direkt.
Karrå är, på tal om annat, väääldigt smart som packar på natten och ska upp vid sju ungefär!
Grattis till att du är så smart.


När mammaaa och de kommer hem ska jag fråga och jag får följa med till Göteborg med mikaelaaaa, om jag får blir det trevligtt. Hoppas vi.


Om filmerna från min mobil funkar så blir det trevligt för er för de är roliga.
MIJAAAUW.


Nuu blir det bilder! :D




Ah eller inte, för PUBLISHME cpar som VANLIGT, blir så suuuuuuuur, ååh!


MESTELSA
PUBLICERAT: 2010-04-07, 17:11:45 | URL: http://mestelsa.blogg.se/

Tjenatjena. Är allt bra? kika in min kärleksblogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: