2010-08-25
 19:17:50

amanda 15 år

Tjee, skolan var otroligt tråkig och jobbig osv som vanligt.
Men nu är det iallafall som vanligt igen.

Fick reda på idag att mamma hade läst min blogg när hon kom in på min sida, så mamma om du läser det här kan du sluta, tack!

Laddade ner WoW igår och spelade lite, h3h3...
Ska väl spela lite sen ocksåå.

Glömde skriva grattis till Amanda också så;
Grattis Amanda 15 år för några dagar sen, hihi. <3

Huummm, några bilder från de senaste dagarna.



Kom på att gräsklippare ser konstiga ut.
Vilken tänkare jag är.



Haha ser lite fet ut på datorn ^^




Idag.



Mina knogar var helt röda efter att jag hade slått mig själv med nykeln ett tag,
syns dock inte så bra på bilden.


Hanna och jag hade kul på tyskan och arbetslaget, eh, hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: