2010-08-18
 00:40:41

:(

Tja på er, datorn fungerar tyvärr inte just nu så har inte kunnat blogga...
Förra natten lekte vi cowboys mitt i natten lättklädda, h3h3.

Idag var de gamla vanliga här och vi gjorde inte så mycket.
Jag städade iallafall osv. Inatt är jag helt ensam, andra natten ensam av fem eller något tror jag.
Ska lägga mig snart och imorgon ska jag till rebecca och duscha för varmvattnet dampar, senare på kvällen blir det tjejmiddag, grillat m.m.

Tänker inte skriva så mycket mer för det blir jobbigt att läsa...
Puss och godnatt.
Kanske skriver något litet imorgon också..



Plattfisken lagar mat!


k
PUBLICERAT: 2010-08-19, 11:45:20

ujuj, du är för liten för det där.... :/

varmvattnet och allt...


sonja
PUBLICERAT: 2010-08-19, 16:03:21 | URL: http://sonjakarttunen.blogg.se/

fuck off karrå.

det är väl inte mitt fel att det inte fungerar?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: