2010-08-30
 16:58:25

...

Heeeeäeeey?

Kommer ihåg när jag förra året oftast kom hem glad och direkt tog kaffe eller cappuccino och satte mig vid TVn. Men nu det här året vill jag bara gråta och dö när jag kommer hem. Blääääää varför kan det inte vara mer som förra
året?

Aja nu fick jag det skriver, eh a.

Sitter här med en arm som har somnat för katten ligger på den :'o och en alldeles för mätt kropp, usch.
Trött som en jävel, läste faktiskt till prov idag efter skolan, duktigt vaaaaaaaaaaaaaaa?

Vill bara sova och aldrig mer vakna, eller jo, fast på fredag tack?

Så normalt är jag, jaaaaaa väldigt normalt.
Lik katten är jag på sista bilden också, kommer väl snart börja kallas kattkvinnan..?
Nej okej ful är inte katten.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: