2010-08-12
 22:29:07

fridafridaa

Tjenaaa folket :D.
Orkar inte berätta så mycket men har iallafall varit med Frida och Mikaela lite, sen kom Becca och Fanny ett tag.
När familjen kom hem från marieberg hade de med sig ett linne till mig, eh ja precis, ett gult gina tricotlinne.
Viljami hade köpt Xbox 360, hm..

Mikaela gick iallafall hem någon gång, jag och Frida gjorde väl inte så mycket, cpa vid datorn hemma hos henne gjorde vi.

Gick hem ganska tidigt faktiskt, för kanske 40 min sen, tänkte att det är lika bra.
När jag kom hem gjorde jag mat, mamma sa att det är lika bra att jag gör det själv eftersom att jag kommer att få göra det hela veckan ändå, eller något.

Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik och jaa, stöter mig fram. EHEEE vad menar jag nu?

Frida har rätt som hon sa förut idag:
"Man ser fan bättre ut i verkligheten."

Jag skäms över mig själv.
Dagens outfit.



Skulle ta kort på mig och Frida men då failar jag, fniss.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: