2010-08-04
 19:11:19

håret är borta :'(

Häääy,
idag vaknade jag tjugo över tre, tack vare karrå som satt och sjöng skrek -.-.-.-.-.-.- 
Men så jag gick ner och åt något man kan äta hihi sen upp och städa, vääldigt duktigt tycker jag.

Nu är jag färdig, bara några små detaljer kvar sen är jag fri, wiiiho typ.

Senare ska jag vara med Frida och Becca som kommer hem till kääära Finnerödja idag :), Mikaela ska vara med ocksåå.

Blir Finland igen om ungefär två veckor, Karrp ska med då också.
Fast denna gången är det inte för någon kul semester vi åker dit utan vi ska gå på begravning...

Men nu ska jag klä på mig hihi, sen ska jag kolla vem som fick min mobil att vibrera nyss.

PUUUUUSs på er alla.


Just det :(..
Jag råkade dammsuga upp mitt hår :'(!!!
Buhuuu.


Hhahahaha fan vad sööööööööööt jag är shit jag dör, ser ut som en anka :'(.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: