2010-08-01
 23:00:30

buhu

Hey, kom hem idag klockan fyra ungefär och då skulle jag sova lite men så kommer pappa och Viljami och stör så det blev inget sova, vilade bara i två timmar.

När jag gick upp lockade jag håret i brist på annat att göra men ska snart duscha så bye bye lockarna säger vi.

När vi åkte till västkusten stannade vi i Gränna och åkte över till Visingsö och åka remmalag, bilderna från det kanske Mathilda skickar annars kan hon lägga upp dem på bloggen taack, krrrrr.

Oj nu har jag skrivit på detta inlägg i en timme ungefär, om inte mer. Men har inte bra förklaring och det är att jag inte har suttit och skrivit hela den timmen eller vad det nu är.

Just det, efter Gränna åkte vi vidare direkt till Falkenberg men hittade inget roligt eller värt att stanna för så vi åkte vidare till Ullared och sov där någonstans sen idag då så var vi på Ullared, visar sen vad jag köpte.

Men nu ska jag ta en dusch, skriver kanske något sen.

PUSSS, krrrrrrrh.

Eh, Houston, we have a problem....
Man kan ju inte ladda upp bilder, mayday, mayday!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: