2010-08-11
 16:00:20

så seriös

Tjenaaa, idag vaknade jag vid klockan sex, eller jag "vaknade" h3h3 oops tiep? ;$
Karrås väckarklocka på mobilen tjuter värre än min bror! USCH och då kan ni tänka er hur det är att "vakna" av den.
Det lät i hela huset :S.
När Karrå inte stängde av skiten så gick jag till henne och skulle döda henne, var tvungen att verka trött HAHAh...

Sen gick jag och la mig och somnade kanske halv sju, eh det är nog dags att vända på dygnet helt, dygna kanske hjälper..?

Vaknade helt och hållet klockan tolv tror jag, då gick jag ner med täcket, kollade lite TV och somnade tills halv två tror jag då pappa väckte mig. Katten somnade på mig sen så sov vi lite till, ungefär tio min, sen blev han rädd för Moa och sprang iväg.

Gick upp och duschade en timma och nu sitter jag här halvnaken och skriver, TREVLIGT.

Idaag ska jag träffa Mathilda men först ska jag ut med Moa.

Till er som tycker att det är mycket bilder på katten kan jag berätta att det bara är en fas eller vad man ska kalla det, han är ju ny in the family så, hihi.

Ska klä på mig nu sen ska jag ut med hunden.
Ha en trevlig dag eller något.

Why so serious?


karrå
PUBLICERAT: 2010-08-11, 20:54:10

HAHA tönt, jag TÄNKTE VÄL att det va konstigt att du vakna av min väckarklocka.................

vaknar lixom inte ens av att ett hus exploderar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: