2010-08-23
 11:45:57

bus

Helluuj, efter det förra inlägget så kom familjen hem.
Då blev allt dåligt.

  • Viljami skriker för att jag hade tagit bort Xboxen och inte kopplat in den igen.
  • Karrå blev sur för att jag inte hade bytit påslakan på hennes täcke vilket jag skulle.
  • Mamma skrek för att:
  1. Det låg snus i trappan.
  2. Någon *host* Thomas *host* hade förstört Viljamis lego som han hade gjort så fint, LÄMNA DET INTE I TRAPPAN DÅ?!
  3. Det var kladdigt överallt på golvet, oops tänk när hon märker stearinet.
  4. Vi hade använt 5 toarullar, h3h3?
Nej men ni förstår, hon var bara damp helt enkelt!
Pappa sa bara hela tiden:
- Huvudsaken är att hon fortfarande lever och att huset står upp.
DET ÄR RÄTTA TAKTER PAPPA.

Idag iallafall så var det skola, uuuuuusch.
Men nu har ju niorna (= vi, inkluderar lilla sonja) bullen iallafall och slipper 94orna.

Första dagen var alla alldeles för taggade i bussen.
Själv trodde jag att jag skulle spy när jag såg alla människor.

Vårat schema är iallafall bäst, som alltid.

På vägen hem i bussen så härjade alla 97or + några till och höll på och skrek och sprang i bussen och så så busschauffören stannade bussen och sa:

- Nu är det såhär, man sitter still i bussen och när man pratar med varandra skriker man inte.
Sen använder vi bälte också så det kan ju alla knäppa på, även ni som sitter i bak.

Sen åkte vi vidare och kunde jag inte hålla mig för skratt för bältet satt som en jävel, man kunde ju inte röra sig.

När jag kom hem skulle jag, Frida och Amanda panta burkar men nej då hade någon tagit alla?
Moget.
De låg ju i skogen..?
Någon uteliggare säkert!

Nu ligger jag i mammas och pappas säng och gör ingenting, gick ner och letade godis men det var borta?!
VEM HAR TAGIT MITT GODIS?!?!?!?!
****** har du TATT det?!

För övrigt är det otroligt fint väder ute, mysigt!
Sen vet jag inte vart jag ska praoa, vilka problem man har.

Lite bilder på skit.



hanna
PUBLICERAT: 2010-08-23, 15:19:08 | URL: http://hannaparkkonen.bloggplatsen.se/

problemen kommer bara bli större ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: