2010-08-29
 14:01:20

hihi

Eii,
vet inte var jag ska börja..?

Igår var jag, Mikaela, Mathilda, Frida och Amanda iallafall på tunneldiscot i Örebro, vi träffade Louis, Hyggwe och någon annan innan.

När vi stod i kön hörde man nästan ingenting för basen.
Precis när vi kom in blev det strömavbrott, HAHHAHa jag var den enda som tyckte det var kul :(?..

Hem med bussen som åkte från en busshållplats som var så jäävla svår att hitta.
Jag och Mathilda gick i regnet och letade och då träffade vi några nya vänner hihi.

Kom hem vid tre precis har jag för mig, för klockan ringde fast den inte ringde, om ni förstår?

Vaknade av att pappa och Viljami hade på alldeles för hög musik.
Usch på dem.

Nu sitter jag här och håller på att skriva men fastnade i WoW för annars skulle jag nog varit färdig nu, ehee.

Aja nu vet jag inte vad jag ska göra, äta troligen...

Bilder från fredag - lördag med början från fredag såklart.



På SOn har man annat för sig än att lyssna...


Lördag.



Haha Frida härmade en apa som gick framför oss...



Skulle ta kort på Mikaela när hon dansade med två små pojkar men jag kunde inte hålla stilla armen
när jag skrattade så mycket ^^



Haha failade när vi skulle ta gruppfoto så då frågade en sådan där sak med grön tröja
om hon skulle ta kort på oss, h3h3.
Jag och Mathilda ser jättebleka ut..?
(Ni kanske ser att det är en lampa eller vad man ska kalla det som är anledningen.)




Kommer hem skabb pga regnet, fast nu ska vi ju inte skylla allt på regnet.



Slutar inlägget med en kattunge och min spotifylista.



Spott:

sonjauux

Sen ett litet tips bara;

Man kan inte lägga ut bilder på bloggen
samtidigt som man har WoW uppe för då cpar WoW ihop.


mikaela
PUBLICERAT: 2010-08-29, 20:46:50 | URL: http://fashionofmikaela.blogg.se/

dom var 94 och 93 a .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: