2010-08-03
 00:52:19

bildbooomb

Eyy, idag har jag varit med Emma och Mikaela som jag skrev förut, sen efter var jag med Caroline ett tag sen gick jag hem och sen var jag med Mikaela bara igen :D

När bara jag och pard var gick vi till stora gungan och la oss med filt över oss och bara prata, sen hem till henne och kolla en film i 20 min, hoppade över lite om man säger så (a)..

Sen gick jag hem och gjorde en cappuccino, länge sen jag drack det om ni ville veta, iallafall hemma.

Mjaoooooo, nu vet jag inte vad jag ska göra, ladda upp massa bilder ska jag iallfall, sen blir det Scrubs :D!

Bildbomb.

"Vem kollar på ögonen..?"
Nu måste jag skriva förlåt till en viss person,
det här är vad jag skrev att jag aldrig gör:




Gulliga va?!
Söt dubbelhaka där på mig också <3



Fu 2 mikaela ;).




Mikaela kan inte sitta still när man tar bilder, haha (a)..<3







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: