2010-08-06
 15:02:57

idag och igår

Tjaaa, jag är vaken nu..?
Pappa väckte mig och gav mig en glass, inte okej :(.
Så jag vaknade ungefär ett någon gång egentligen, och sen kollade jag på 1408 och måste de vara så läskiga? :(
Blev otroligt rädd när den där klockan eller vad det är började spela på filmen, buuhuu.

Idag ska jag inte göra något socialt, eller jo jag ska:
duscha,
gå ut med moa,
spela gitarr,
blogga?,
till sist bara vara no lifer.

Just det, igår...
Först var jag med Caroline, sen gick vi till Becca, sen kom Frida också, vi gick till skolan och då kom Mikaela.
Vi gjorde inte så mycket, men sen gick jag, Mikaela och Frida hem till mig och dampade och Carro och Becca till Bexkex.
På kvällen gick SMF ut med Moisen min, jag hoppas ni förstår vilka, känns så tjatigt att skriva alla namn hela tiden, men vi gick till busskuren sen kom Becca, Linnea och Lina, de var på flykt.

Sen gick vi och busade, inte bra, inte bra...
Det slutade med att vi sprang, men sen kunde vi inte göra det längre.
Hihi nu låter det som att vi gjorde något värsta hemskt men farligt var det inte.

Efter allt gick vi till bron och då skrämde pappa oss vid järnvägsspåret :(.
Becca och Linnea sprang hem skrikandes och Lina gick lugnt.
SMF + Mos stod kvar på bron och skrek och var rädda, seriöst det var läskigt...
Men efter någon timma kanske gick vi hem och lämnade Moa, sen gick vi och följde Frida hem sen hem till Mikaela snabbt och hämta Cola m.m. sen gick vi till bron och kollade 1408, eller början på den sen låg vi och kollade på stjärnorna.
Vid två ungefär gick både två hem sen läste jag bloggar och Aftonbladet sen musik, sen somnade jag vid tjugo i fyra ungefär, duktigt :D!

Men nu kom tydligen Mikaela och vi ska ut, pusshej!

INTE meningen!.



Jag började blöda...


Haha alla knackar på min dörr idag, jag fick frukost av Becca nyss :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: